Sweter z wiązaniem na rękawie i botki CARINII

By | 10/30/2016 09:01:00 AM 9 comments

W ostatnim czasie w Trójmieście pogoda nas nie rozpieszcza - ciągle deszcz. Taka pogoda sprawia, że nie chce się wstać z łóżka. Jednak wczoraj zawitało słońce i postanowiłam wykorzystać ten dzień w pełni aby nabrać sił i optymizmu do działania na kolejne ponure dni.

Dziś mam dla was stylizację  zawierającą jesienny odcień -  brąz. Jak mówią słowa piosenki "kobiety lubią brąz" - w moim przypadku to się zgadza. Bardzo lubię odcienie brązu, beżu w stylizacjach jak i w makijażu.

Zestawiłam sweter z wiązaniami na rękawie oraz asymetrycznym kroju z jasnymi jeansami. Kocham klasykę, ponieważ pozwala nam poszaleć z dodatkami. Do stylizacji dobrałam botki, których szukałam od długiego czasu i w końcu znalazłam na eobuwie.pl. Buty są bardzo wygodne i pięknie się prezentują. Jestem nimi zachwycona!!

Zapraszam do oglądania.

A ty co sądzisz o tej stylizacji? Czekam na komentarze.












sweter- ZARA
spodnie - ZARA
kapelusz - STRADIVARIUS
torebka - LILALUU

Gorąco polecam do współpracy:

photo by Blanka Art Anna Kunda Fotografia 
make up - Paulina Cha make-up & stylist 
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy :