Plisowana spódnica

By | 5/23/2017 10:51:00 AM 3 comments

Kochani, minęło sporo czasu od ostatniego postu, wiele się działo i niestety nie mogłam w pełni oddać się blogowaniu. W ostatnim czasie wiele z Was pytało co z blogiem, kiedy kolejny post?
Dało mi to niezłego kopniaka motywacyjnego i postanowiłam  wrócić!

Podczas porządków na komputerze odnalazłam zdjęcia z sesji, która odbyła się we wrześniu.
Nie mam bladego pojęcia dlaczego wtedy nie opublikowałam tych zdjęć...postanowiłam to nadrobić.

Plisowana spódnica to propozycja, która sprawdzi się w upalne jak i w ciepłe jesienne dni.
Wiosną, latem najlepiej zestawić ją z prostymi, luźnymi t-shirtami.

Plisy mogą nas pogrubić i nie sprzyjać sylwetce, ale nie muszą – wszystko zależy od kroju i tkaniny. Pamiętaj, że im grubszy, sztywniejszy materiał tym lepiej dla twojej figury. W ostatnich sezonach najmodniejszym krojem tej spódnicy to długość midi (za kolano) oraz wyższy stan i krój A(na górze wąska na dole szeroka). Bardzo polecam ten krój kobietom mającym szerokie biodra i o kilka kilogramów za dużo, ponieważ ten krój potrafi bardzo ładnie zatuszować nasze małe niedoskonałości.

Jestem zdecydowanie  zwolenniczką wygody w modzie dlatego łącze plisowaną spódnice z płaskimi butami np. baleriny, trampki. Jeśli wybierasz się na randkę, zobowiązujące spotkanie zamień trampki na obcasy i nasza stylizacja nabierze elegancji i szyku.


     Zapraszam do polubienia mojej strony:





kurtka - Bershka
T-shirt - Zara
spódnica -Zara
buty - H&M
zegarek -  Daniel Wellington
torebka - Zara
okulary - H&M

photo by Blanka Art Anna Kunda Fotografia
make up - Paulina Cha make-up & stylist 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. świetnie wyglądasz.. ta spodnica wyglada na tobie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym bucikach, mają prześliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń