Green jacket

By | 4/24/2016 10:36:00 AM 6 comments


Kochani dziś chciałabym Wam pokazać jak za pomocą jednego stroju jesteśmy w stanie zrzucić jakieś 10 kg;) Pomógł mi w tym czarny kombinezon z dekoltem w kształcie litery V.  Każda z nas wie, że czarny wyszczupla! Należy jednak pamiętać, iż kolor czarny podkreśla wszystkie niedoskonałości skóry dlatego zakładając ten kolor należy zrobić mocniejszy makijaż. W poniższej stylizacji wykorzystałam jeszcze inne triki wydłużające sylwetkę m.in odkryte kostki oraz buty w kolorze ciała. Naprawdę to zawsze działa!! Szpilki, które dobrałam to moje buty ślubne.;)
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała do stylizacji czegoś z pazurem. Wybrałam coś co bardzo przykuwa uwagę oraz wyróżnia z tłumu, a mianowicie zielona kurtka. Trudno przejść obok niej obojętnie. Kurteczka jest cudowna, wygodna i idealna do wielu wiosennych stylizacji. Kupiłam ją na promocji w Mohito za jedyne 89,99 pln. Gorąco ją polecam. Ważnym elementem, każdej stylizacji są dodatki ja wybrałam torebkę z motywem zwierzęcym oraz bardzo ciekaw okulary. 
Dopiero pisząc ten post zorientowałam się, że prawie cala stylizacji jest z Mohito i to zupełny przypadek;)

Co sądzicie o tej stylizacji?


Kochani zachęcam do polubienia mojej strony:





































































Photo cudowna Hanna Łubieńska
@hanialu
Make up oraz fryzura niezastąpiona Katarzyna Kiłyk

kombinezon - Mohito
kurtka - Mohito
okulary - Mohito
torebka - Primark
buty - Venezia
kolczyki - No name

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy :

  1. Śliczna stylizacja a zdjęcia mają swój urok. Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkowo, zaglądając na stronę ,,egee.pl''. Na co dzień preferuję sportowy ubiór, ale zdjęcia powyżej pokazały mi, że warto czasem zmienić sportowe buty na szpilki! Świetna stylizacja, a zdjęcia mówią same za siebie- bomba! Czekam na dalsze wpisy, nowe stylizacje z pomysłem oraz ciekawe porady w treści notki, które pomimo moich odmiennych zainteresowań przyciągnęły moją uwagę :). Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no ładna ta zielona kurtka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski kombinezon! Uwielbiam je <3 Super kolorek kurteczki :) Poklikasz u mnie ?
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/2016/04/ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że znasz się na rzeczy.
    Wyglądasz bardzo ładnie, szczupło, a zarazem kobieco. Widać, że czujesz się dobrze w tym wydaniu, a to bardzo ważne.
    Wspaniale, że dzielisz się z blogerkami takimi poradami. Pomogą na pewno nie jednej z nas.


    http://strongwomeen.blogspot.de/2016/04/zdrada.html - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń