Pierwsze Urodziny!!!

By | 10/17/2016 05:21:00 PM 8 comments

Kochani dziĹ› mija rok od zaĹ‚oĹĽenia bloga!! AĹĽ nie mogÄ™ uwierzyć, ĹĽe ten rok tak szybko minÄ…Ĺ‚. PomysĹ‚ o prowadzeniu bloga byĹ‚ dla mnie czymĹ› szalonym. MiaĹ‚am wiele obaw. Wielokrotnie zastanawiaĹ‚am siÄ™ czy to dla mnie, czy to ma sens, czy warto? BywaĹ‚y chwile zwÄ…tpienia, chciaĹ‚am siÄ™ poddać, a  jednak staĹ‚o siÄ™ inaczej. Pisze ten post rok później wiÄ™c daĹ‚am radÄ™!!! CaĹ‚y czas siÄ™ uczÄ™, pogĹ‚Ä™biam wiedzÄ™ aby posty, zdjÄ™cia byĹ‚ coraz lepsze. Posty pojawiajÄ… siÄ™ z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…, nie zawsze jestem w stanie pogodzić prowadzenie bloga z drugÄ… pracÄ…. Postaram siÄ™ aby posty pojawiaĹ‚y siÄ™ częściej,
 DostajÄ™ od Was wiele ciepĹ‚ych sĹ‚Ăłw, ktĂłre napÄ™dzajÄ… mnie do dziaĹ‚ania. To dla Was tworzÄ™ tego bloga! ChciaĹ‚abym podziÄ™kować wszystkim ktĂłrzy we mnie wierzÄ… oraz kibicujÄ….
Chcę być inspiracją dla wielu kobiet w większym rozmiarze. Pamiętaj piękno nie ma konkretnego rozmiaru. Pokochaj siebie!
 JeĹ›li podoba Wam siÄ™ to co robiÄ™ zostaw komentarz;) 

 ZachÄ™cam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz Instagramie.



Sukienka -ZARA
torebka - LILALUU
kolczyki - H&M
zegarek - Michael Kors
buty - ZARA

Bardzo dziękuję:
photo by Blanka Art Anna Kunda Fotografia 
make up - Paulina Cha make-up & stylist 


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia, podoba mi się Twój strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyślności o oby takich urodzin było jak najwięcej ;) u mnie niedługo 6 ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten klimat zdjęć jest cudowny! No i przede wszystkim Ty pięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Życzę dalszych sukcesów jeśli chodzi o prowadzenie bloga ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba scenografia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń