Koronkowa sukienka ZAQUAD oraz lordsy LOFT37

By | 7/05/2017 05:56:00 PM 22 comments
Kocham koronkowe sukienki!! Każdy kto mnie zna wie, że ta miłość trwa od lat. Gdy pierwszy raz zobaczyłam sukienkę marki ZAQUAD to oniemiałam. Wiedziałam, że ta sukienka musi być moja. Niestety na przeszkodzie stanęła cena i nie mogłam sobie pozwolić na jej zakup. Wielokrotnie widywałam tą sukienkę u gwiazd na czerwonym dywanie i jeszcze bardziej pragnęłam ją mieć. Bardzo często odwiedzałam stronę sklepu czekając na obniżkę i pewnego dnia stało się....cena spadła diametralnie. Początkowo wahałam się ale przyjaciółka poradziła kup!!...zrobiłam to!!! Czuję się w niej jak gwiazda. Sukienka jest przepiękna i bardzo miękka, a co najważniejsze nie gryzie.
Wykonana została z wysokiej jakości materiału i gorąco ją polecam.

Często można usłyszeć, że kobieta plus size nie powinna nosić tak krótkich sukienek....bzdura.

Pamiętajcie, że jeśli Ty będziesz się czuła w ubraniu jak milion dolarów, ludzie też tak będą Ciebie postrzegać. Nie możemy ubierać się pod kogoś, to Ty musisz czuć się dobrze we własnej skórze.
Wiem, że moje nogi nie są idealne ale nie boję się ich pokazywać... Ty też się odważ ;) 
Nie ma ludzi doskonałych!!!

Historia butów jest taka sama jak sukienki. Od dawna poszukiwałam odpowiednich butów z tej marki. Padł wybór na Mouse World Biało-Cyjanowe, które są obłędne i odzwierciedlają moją osobowość. Buty są dość zabawne i stanowią wizytówkę nóg. Nie da się przejść obok nich obojętnie.

sukienka - ZAQUAD
torebka - MICHAEL KORS
buty - LOFT37
okulary - ALDO

photo by by Blanka Art Anna Kunda Fotografia 
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze :

  1. osobiscie nie przedpadam za koronkami lae ladna torba;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty się zachwycasz sukienką, a ja tymi cudownymi bucikami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sukienki, a ta jest fenomenalna 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, sukienka oraz okulary mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to nieprawda, że Ty nie możesz nosić takich sukienek. Dobrze w niej wyglądasz! Świetnie prezentujesz tę sukienkę. Ona ma krój stworzony dla kobiet z Twoją figurą. A jeśli już powinna być dłuższa, to tylko odrobinę i w takim razie sukienki dla dziewczyn z rozmiarem S też bym wydłużyła, bo tu nie chodzi o Twój wygląd, tylko o samą praktyczność sukienki, w której jak się pochylisz, albo idziesz schodami, to widać majtki.
    Tak swoją drogą to mam wrażenie, że w tej sukience wygląda się trochę ptasio. Przez kształt jej rękawów i te koronki. Jak biały wróbelek. To nie jest nic złego, ale moim zdaniem to najbardziej charakterystyczna rzecz w tej sukience i to dodaje jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka :) uwielbiam koronki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia kochana! Zakochalam sie w tej sukience i w butach. Nigdy nie widzialam takich butow sa bardzo oryginalne. Swietnie, buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! Czy można wiedziec jaki rozmiar zamówiłaś? Figurę mam podobną do Ciebie i mysle o tej sukience jako o mojej slubnej. Czy rozmiarowka jest normalna czy moze zaniżona lub zawyżona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja zamówiłam rozmiar L, rozmiarówka jest normalna pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajna stylizacja i miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest fenomenalna​, dlatego nie dziwię się, że bardzo chciałaś ją mieć. Bardzo dobrze się w niej prezentuje szybko, a najważniejsze, że odpowiada ci w dużej mierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są genialne, lubię obuwie tego właśnie typu :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka :)
    Zaraz zajrzę na ich stronkę :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ?
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chce Oani sprzedać tej sukienki ,potrzebuje ją na gwałt na sobotę a zamawiając ze strony nie ma takiej możliwośći tak szybkiej wysyłki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chce Pani sprzedać sukienki ? :) na gwałt potrzebuje jej na sobotę a zamawiając ją przez stronę sklepu nie ma możliwości tak szybkiej wysyłki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie chce jej sprzedawać..ale trzymam kciuki aby jakaś sukienka się znalazła ;) pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja w ten weekend wybieram się do Gdańska i też mam koronkową sukienkę na tę okazję. Co myślicie o niej?
    http://rene.pl/product-pol-172-Pudrowa-sukienka-koronkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, na pewno przyciąga uwagę! Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń