Białe spodnie - TAK czy NIE?

By | 5/05/2016 09:37:00 PM 4 comments

Wiosna i lato to idealna pora na białe spodnie. Wiele z nas broni się przed nimi rękoma i nogami. Jeśli należysz do tego grona to czas to zmienić!! Sama przez wiele lat ich unikałam. Białe spodnie występują w niezliczonej ilości form. Są one podstawą wielu sezonowych looków. Każda z nas może dobrze wyglądać w białych rurkach, pod warunkiem doboru odpowiednich dodatków. Ja zestawiłam do nich płaszczyk/narzutkę w kolorze khaki - ostatnio to mój ulubiony kolor. Odpowiednia długość narzutki wydłuża sylwetkę oraz zakrywa masywne biodra oraz dodaje lekkości całej stylizacji. Do mojej stylizacji wybrałam czarne botki na szerokim obcasie oraz torebkę w stylu boho. W codziennych stylizacjach stawiam na wygodę. 

Pamiętajcie jeśli sama czujesz się dobrze w swoim ciele to promieniejesz i zarażasz ludzi uśmiechem;)

Białe spodnie pasują do wszystkiego. Klasyczne połączenie to  biel i czerń. Fankom bardziej nonszalanckiego stylu proponuję zestawić białe rurki z prostą, casualową koszulą. Dżins sprawdza się w każdej sytuacji i również będzie idealnie pasował do białych spodni. Jesli wybierasz się na spacer po nadmorskich kurortach to idealnym wyborem będzie zestaw z bluzką w paski.


Zapraszam do polubienia strony:







































photo Hanna Łubieńska
fryzura oraz make up - Katarzyna Kiłyk

narzutka/płaszcz - BERSHKA
spodnie - MANGO
T-shirt - ZARA
worek - BERSHKA
buty - BERSHKA

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. ja jakieś 3 tygodnie temu kupiłam białe spodnie, szalałam za nimi dłuższy czas ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka jest cudowna ! Pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, w końcu widzę prawdziwą kobietę w blogosferze, od której, aż bije kobiecością, pozdrawiam :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!
    Ja uwielbiam białe spodnie, jedyny minus jest taki że się szybko brudzą:(

    OdpowiedzUsuń