Trencz i podarte jeansy

By | 5/15/2016 02:00:00 PM 2 comments

Trencz to ta część garderoby, którą powinna posiadać każda kobieta. To klasyka, która nie wychodzi z mody. Dwurzędowy trencz to jedyny rodzaj płaszcza, który pasuje w zasadzie na wszystkie okazje zarówno do  eleganckich jak i sportowych stylizacji. Płaszcz międzysezonowy służy wiele lat, dlatego warto w niego zainwestować i wybrać materiał dobrej jakości. Mój trencz został kupiony w MANGO na wyprzedaży. Jestem nim zachwycona, Materiał jest bardzo wygodny i co najważniejsze nie gniecie się. W stylizacji zestawiłam trencz z mocno podartymi jeansami oraz zwykłym białym t-shirtem.. Takie zestawienie to mój ulubiony codzienny look,  Podarte jeansy to trend od kilku sezonów, który uwielbiam. W tym sezonie stawiamy na ogromne przedarcia, dziury, Niestety taki jeansy przyciągają wzrok wielu ludzi i idąc ulicą mam wrażenie,że mają mało sprzymierzeńców;) 

 W swoich stylizacjach stawiam na wygodę. Lubię łączyć style. Zazwyczaj wybieram klasyczne ubrania, a za pomocą dodatków podkreślam swoją niebanalność, W tym zestawie postawiłam na 3 dodatki:

- torba/worek
- oryginalne dwukolorowe okulary
- oraz mokasyny z motywem zwierzęcym

Dodatki to ten element stylizacji, z którym zawsze możemy poszaleć. Wystarczy jeden element, który całkowicie odmieni nawet najprostszy look. 

A Ty co myślisz o tej stylizacji? Czekam na komentarze.

Zapraszam na:























































photo -   Hanna Łubienska -  @hanialu
make up oraz fryzura - Katarzyna Kiłyk

trencz- MANGO
t-shirt- ZARA
jeansy - MOHITO
buty - RIVER ISLAND
torebka - PAULINA SHAEDEL
naszyjnik - PIK BIJOU
kolczyki - APART
zegarek - MICHAEL KORS
okulary - SINSAY

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Ogólnie połączenie dobre, ale wydaje mi się, że lepiej wyglądałyby spodnie z mniejszymi dziurami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, trencz jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń