Black & white

By | 4/07/2016 09:31:00 AM Leave a Comment
Podczas zimy w mojej garderobie królował kolor szary, czarny i biały. Nie ukrywam,że ostatnio bardzo dobrze czuje się w tych barwach. Kolory klasyczne stanowią bazę do wielu stylizacji.
 Black & white to zawsze zestawienie idealne, które nigdy nie wychodzi z mody. W dzisiejszej stylizacji prezentuje ubrania z mojej ulubionej sieciówki ZARA. Zestawiłam czarną ramoneskę, białą koszulą do której dołączyłam czarną wstążeczkę. Trend wstążki przy koszulach to hit! Tak naprawdę ta wstążeczka to jakiś pasek od sukienki, który moim zdaniem idealnie sprawdza się jako wstążka. Dobrałam do nich nieco rockowe spodnie, które uwielbiam i gorąco polecam ich zakup. Spodnie są długości 7/8. Niejednokrotnie pisałam, iż odkryte kostki wyszczuplają sylwetkę. Dodatkowo zestawiłam do nich buty na obcasie, w tym samym kolorze aby wyszczuplić i wydłużyć nogi. Do stylizacji wybrałam cudowną torebkę z sklepu LILALUU, z którą nie rozstaje się od dwóch miesięcy.


Zapraszam na stronę:













































photo - Hanna Łubieńska
@hanialu


kurtka - ZARA
koszula - ZARA
wstążka - no name
spodnie - ZARA
buty - STRADIVARIUS
torebka -  LILALUU

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :