Jesień 2015

By | 11/21/2015 05:51:00 PM Leave a Comment



Dzisiejsza stylizacja łączy w sobie kilka najnowszych trendów tego sezonu czyli kozaki za kolano, kolor musztardowy oraz sukienkę w stylu boho. Kolor musztardowy najlepiej prezentuje się jesienią, możemy go łączyć z bielą, czernią,  granatem, ciemnymi  brązami, zielenią, fioletem, szarościami oraz odcieniami beżu. Ja wybrałam klasyczne połączenie z bielą i czernią. Płaszcz z Zary jest moim ulubionym tej jesieni i trudno mi się z nim rozstać. W te pochmurne jesienne dni dodaje uroku. Kozaki za kolano to chyba  najmodniejsze buty sezonu jesień-zima 2015/2016, które możemy nosić zarówno do wąskich dżinsów jak i minispódniczek. Świetnie pasują do modnego teraz boho stylu.  Dodam, iż połączenie rajstop i butów w tym samym kolorze znacznie wydłuża nogi i tym samym wysmukla sylwetkę. Ja wybrałam kozaki za kolano na bardzo szerokim obcasie, który jest  bardzo wygodny, a długie spacery nie są straszne;)































photo by Piłat


płaszcz - ZARA
sukienka - H&M
torebka - MOHITO
buty - STRADIVARIUS
zegarek - MICHAEL KORS



instagram.com/carolynn.li/
karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :