Kamelowy płaszcz

By | 1/25/2016 08:41:00 PM 1 comment



Kochani bardzo długo mnie nie było ale wracam pełna sił i optymizmu. 
 Jako żona marynarza podczas pobytu męża na lądzie przepadam całkowicie zapominając o świecie.
Obiecuję, że posty będą pojawiać się już systematycznie.  


Moja dzisiejsza stylizacja to kamelowy płaszcz, który jest hitem od kilku sezonów. Kolor ten jest uwielbiany przez gwiazdy. Uważam, że warto mieć płaszcz w tym odcieniu w szafie, ponieważ  pasuje do niemal wszystkiego - zarówno do eleganckich  jak i sportowych stylizacji. Ja przedstawiam elegancką wersję. Dobrałam do niego futrzany szal, który jest moim ulubionym zakupem na wyprzedaży. Jest bardzo ciepły więc idealnie się nadaje na mroźne dni.  Pozostałe dodatki dobrałam w jednym kolorze, dzięki czemu  stylizacja jest klasyczna. 

Przed zakupem płaszcza warto zastanowić się nad odpowiednim fasonem, który pasuje do naszej sylwetki:
  • dla klepsydry( dla mnie) najlepszy jest płaszcz wiązany w pasie,
  • dla jabłka odpowiedni będzie fason w kształcie litery A,
  • dla gruszek polecam taliowany płaszcz bądź w kształcie litery A,
  • dla kolumny dobrym rozwiązaniem jest płaszcz dwurzędowy,
  • natomiast, jeśli jesteś niewysoka to odradzam długie płaszcze, odpowiednią długością dla ciebie jest długość powyżej kolana.
Przypominam, iż rajstopy + buty w tym samym kolorze wydłużają sylwetkę.






















 photo by Hanna Łubieńska 
@hanialu

płaszcz - C&A
szal/futro - Zara
okulary - Ray-Ban
torebka - Stradivarius
buty - HD Heavy Duty
rękawiczki - second hand



instagram.com/carolynn.li/
karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :