Postaw na błysk

By | 2/03/2016 08:21:00 PM Leave a Comment

Absolutnym hitem sezonu są wszelkiego rodzaju połyskujące, błyszczące materiały. Połysk sprawiam,iż zwykła stylizacja nabiera wyrazistości. Ja postawiłam na cekiny, które są gorącym trendem i doskonałym pomysłem na karnawał. W tym sezonie łączymy cekiny z  dzianiną i innymi materiałami również tymi zimowymi. Cekiny nie są już zarezerwowane tylko do wieczorowych stylizacji. Bardzo modny jest połysk od stóp do głów, jednak nie każda z nas ma tak doskonałą figurę oraz odwagę aby sobie na to pozwolić. W takiej sytuacji proponuję jeden połyskujący element garderoby. Ja wybrałam spódnicę w cekiny oraz duży naszyjnik. Do stylizacji dobrałam czarny top oraz długą biała marynarkę, która zakrywa szerokie i wystające biodra.

W karnawale należy błyszczeć i zwracać na siebie uwagę -  dlatego nie bój się połyskujących materiałów!

Kochani gorąco zapraszam do oglądania, komentowania oraz udostępniania.































 photo by Hanna Łubieńska 
@hanialu

 spódnica, bluzka - H&M
marynarka - Mohito
buty - HD Heavy Duty
naszyjnik - Aldo
zegarek - Michael Kors

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :