Oversizowy golf

By | 2/11/2016 08:47:00 PM 1 comment


W ostatnim czasie możemy zauważyć, że golfy powróciły do świata mody w wielkim stylu. Możemy je łączyć niemal ze wszystkim np. eleganckimi spódnicami, jeansami, trampkami itd. Jeśli jesteś posiadaczką idealnych kształtów i masz płaski brzuch to polecam obcisłe golfy z elastycznego materiału, które podkreślą twoją piękną sylwetkę. Kobiety o sylwetce klepsydry do obcisłego golfu powinny założyć ołówkową spódnicę. Do mojej figury wybrałam oversizowy golf, który ukrywa wiele niedoskonałości. Do obszernego golfu  proponuję wybrać obcisły, dopasowany dół aby nie zakłócić proporcji sylwetki. Mój sweter kupiłam w Reserved i to mój najlepszy zakup z wyprzedaży! Jest bardzo ciepły, miły wygodny, a co najważniejsze nie gryzie. Dopełnieniem mojej stylizacji są elementy w stylu boho: kapelusz oraz torebka z frędzlami. Kapelusze w ostatnim czasie stały się niezwykle stylowym dodatkiem, który nadaje charakteru całej stylizacji. Przy doborze kapelusza panuje zasada, że im wyższa osoba tym większy kapelusz może kupić. 

Kochani gorąco zachęcam do polubienia mojej strony:



























photo- Hanna Łubieńska (@hanialu)
make up - Ruda

sweter - RESERVED
kapelusz - STRADIVARIUS
torebka - BERSHKA
buty - STRADIVARIUS
zegarek - MICHAEL KORS

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :