Marynarski płaszcz

By | 3/01/2016 07:49:00 PM Leave a Comment

Kolejnym trendem tej zimy były/są płaszcze oficerskie. Ja  jako żona marynarza nie byłam temu obojętna i również kupiłam marynarski płaszczyk. Niestety mam strasznego bzika na punkcie morskich gadżetów ;) Wybrałam model dwurzędowy ze złotymi guzikami oraz wyszywany złotą nicią, która nadaje charakteru. Płaszcz jest klasyczny, wygodny, a co najważniejszy bardzo ciepły. Pasuje zarówno do eleganckich jak i sportowych stylizacji. Płaszcze w takim stylu pojawiły się na pokazach m.in Miu Miu, Burberry Prorsum, Victoria Beckham, Fendi, Vivienne Westwood. Moim zdaniem płaszcze dwurzędowe są modne zawsze wiec warto w nie zainwestować bez ryzyka, że za rok będą już niemodne.

Kochani obiecuję, że to będzie ostatni zimowy post! Czuję zapach wiosny w powietrzu;)


Ponownie zachęcam do polubienia mojej strony:


oraz 

 do komentowania oraz udostępniania.












photo by Hanna Łubieńska - @hanialu

płaszcz- MANGO
bluzka - H&M
legginsy - H&M
torebka- Paulina Schaedel
zegarek - Michael Kors
czapka - Medicine


https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :