Spódnica tulipan

By | 3/13/2016 09:00:00 PM 1 comment
Kochani dziś chcę pokazać stylizacje z moja ulubiona spódnicą z RIVER ISLAND kupioną jakieś 2 lata temu na wyprzedaży. W oryginalnej wersji miała długość za kolano ale postanowiłam ją skrócić. Wykonana jest z pianki, posiada a'la baskinkę z przodu, która maskuje brzuch. Jest to spódnica ołówkowa zwana również "tulipanem". Tego rodzaju spódnice są wąskie, proste i zwężane u dołu. Zbliża się wiosna więc postawiłam na kolor. Żółtą spódnicę połączyłam z pomarańczowymi szpilkami.

Dla kogo spódnica ołówkowa?

Idealna będzie dla kobiet o figurze klepsydry, ponieważ podkreśla piękne proporcje ich sylwetek przede wszystkim kształtne biodra oraz pupę. Spódnica ołówkowa jest bardzo zmysłowa, elegancka i dodaje szyku. Możemy założyć ją na wiele okazji do pracy, na kolacje, na bankiet, na imprezę w klubie, do teatru.

Z czym najlepiej łączyć spódnicę ołówkową?

W formalnych stylizacjach idealnym połączeniem będą gładkie koszule oraz luźne dzianinowe bluzki. Ja wybrałam bardzo modny w tym sezonie czarny półgolf trochę oversizeowy.

UWAGA!

Do spódnic ołówkowych najlepiej pasują buty na wysokim obcasie!!

Zachęcam do polubienie poniższej strony:

https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts




















photo Hanna Łubieńska 
@hanialu

spódnica - RIVER ISLAND
półgolf - ZARA
szpilki - MOHITO
torebka - NINE WEST
bransoletka - MICHAEL KORS


https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :