Złote mokasyny

By | 3/20/2016 05:02:00 PM Leave a Comment
Wiosna zbliża się wielkimi krokami dlatego postanowiłam przygotować luźną i bardzo wygodną stylizację na ciepłe wiosenne dni. Powoli wracają kolory do mojej garderoby. 
Wybrałam prosty, pudrowo - różowy płaszczyk. Dobrałam do niego jeansy typu boyfriend, u których wywinęłam nogawki. Pamiętajcie odkrycie kostek wyszczupla. Ten trik wydłuża sylwetkę. Kolejną sztuczką jest duża torba typu shopper. Duża torebka może optycznie pomniejszyć rozmiar, ponieważ zasłania masywne biodra oraz odwraca uwagę od szerokich ramion, a sylwetka przy niej wydaje się mniejsza. Przy wyborze płaszcza trzeba zwrócić uwagę na to aby nie kończył się w najszerszym miejscu naszego ciała bo to może znacznie nas pogrubić, 
Wspominałam już wcześniej że buty w męskim stylu są gorącym trendem wiosny 2016. W tym sezonie hitem jest wszystko co się mieni i błyszczy. I to bez względu na rodzaj obuwia. Tak wyraziste dodatki budują całą stylizację. Warto je łączyć z prostymi ubraniami np. zwykły t-shirt i jeansy. 


Chcesz śledzić mnie na bieżąco? - zapraszam do polubienia strony:



































photo -  Hanna Łubieńska
@hanialu

płaszcz - Lemonada
spodnie - Mohito
bluzka - Stradivarius
pasek - Mohito
torebka - Szafomania
buty - DeeZee
zegarek - Michael Kors

https://www.instagram.com/carolynn.li/
email: karolinapilatt@gmail.com
https://www.facebook.com/CarolynnLi-1660253827584656/?fref=ts
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :